Niusy ;)

TRANSLATE THIS BLOG!


czwartek, 7 maja 2009

Bezkres z dnia 16 stycznia


Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam, moi wierni fani 'Plaże za kościołem' w ujęciu zimowym. Jutro postaram się wrzucić zdjęcia majowe - tak dla kontrastu. Według mnie jest tam niezwykle pięknie zarówno zimą, wiosną, latem i jesienią. Pomijając 'zapach' rozkładających się ryb i zanieczyszczonej wody, dla mnie jest to miejsce magiczne. Zarośnięte trzciną brzegi, szumiące wierzby porośnięte... ? ... lianami rodem z dżungli! Niemożliwie? Zapraszam do odwiedzenia załomskich skarbów. Zawsze kiedy tam jestem mam ochotę zbudować sobie szałas i osiedlić się tam. Chociaż... Pewnie brakowałoby mi komputera, ale co za problem pociągnąć kabel i doprowadzić sobie trochę prądu? ;)








1 komentarz:

  1. BigosBossie jutro już parę razy minęło i co? i gdzie obiecane zdjęcia? czyję sie jak w tym porzekadle z obiecankami cacankami :D.

    OdpowiedzUsuń